Страницы

неділя, 13 березня 2022 р.

 

Психологічні поради щодо роботи вчителя під час ведення онлай уроку в умовах війни

Шановні педагоги!

Розпочинається навчальний процес, і разом з цим виникає багато запитань: «Як розпочинати урок?», «Що робити у разі сигналу «тривоги»?», «Як краще викладати навчальний матеріал, як оцінювати учнів?» Кожен навчальний заклад обрав алгоритм дій під час НС, створив свою систему роботи. Але хочеться звернути увагу на деякі психологічні особливості під час роботи вчителя в даних умовах.

1. Краще розпочати зі з’ясування ресурсів дітей. По можливості оцінити їх емоційний стан (наприклад, у чаті поставити умовну позначку свого стану чи емоції).

2. Зробити техніку на заземлення (повернення у теперішній момент, у «тут і зараз», стабілізацію емоційного стану). Наприклад, полічити від 10 до 1; міцно стиснути докупи дві долоні або потерти одна об одну, щоб нагрілися.

3. Спочатку зробити акцент на повторенні учбового матеріалу, з метою «відновлення» мозку для сприйняття розумового навантаження.

4. Перед початком занять стабілізувати свій емоційний стан, бо дітям потрібний стійкий дорослий. Не навантажувати учнів власними переживаннями.

5. Не говорити дітям про те, що можете не встигнути опрацювати увесь навчальний матеріал, що можуть бути «прогалини» в знаннях.

6. Давати адекватні навантаження, бо енергії зараз бракує як у дорослих, так і у дітей.

7. Створювати позитивну навчальну мотивацію, використовувати заохочення та підтримку.

8. Пам’ятати, що  завдання вчителя – давати знання, робити це так, наскільки можливо в реаліях нашого часу.


Немає коментарів:

Дописати коментар